Legea Sponsorizărilor nr. 32/1994, împreună cu Codul Fiscal, permite companiilor din România să ofere sponsorizări organizaţiilor non-guvernamentale şi să beneficieze de facilități fiscale: pot folosi 20% din impozitul pe care îl plătesc către stat pentru a sponsoriza o cauză în care cred.
Valoarea sponsorizării poate fi:
- 20% din impozitul pe profit sau 0,75% din cifra de afaceri (minimul dintre cele două) pentru companiile care sunt impozitate pe profit
- 20% din impozitul pe venit pentru companiile care sunt impozitate pe venit (microîntreprinderi)
Pasul 1
Alegeți cauza pe care doriți să o susțineți.
Prin simpla semnare a unui contract de sponsorizare, puteți produce o schimbare pozitivă în turismul prahovean, fără a avea un cost real.
Pasul 2
Descărcați contractul de sponsorizare și completați datele companiei, aici.
Pasul 3
Tipăriți, semnați și trimiteți o copie scanată a contractului pe office@asociatiaturismprahova.ro.
Vă mulțumim pentru generozitate!