Legea Sponsorizărilor nr. 32/1994, împreună cu Codul Fiscal, permite companiilor din România să ofere sponsorizări organizaţiilor non-guvernamentale şi să beneficieze de facilități fiscale: pot folosi 20% din impozitul pe care îl plătesc către stat pentru a sponsoriza o cauză în care cred.
Valoarea sponsorizării poate fi:
- 20% din impozitul pe profit sau 0,75% din cifra de afaceri (minimul dintre cele două) pentru companiile care sunt impozitate pe profit
- 20% din impozitul pe venit pentru companiile care sunt impozitate pe venit (microîntreprinderi)
Pasul 1
Alegeți cauza pe care doriți să o susțineți.
Prin simpla semnare a unui contract de sponsorizare, puteți produce o schimbare pozitivă în turismul prahovean, fără a avea un cost real.
Pasul 2
Descărcați contractul de sponsorizare și completați datele companiei, Contract sponsorizare.
Pasul 3
Tipăriți, semnați și trimiteți o copie scanată a contractului pe office@asociatiaturismprahova.ro.
Vă mulțumim pentru generozitate!
Din sponsorizări în prima parte a anului 2024 am:
- rezervat un stand mai mare la Târgul de Turism al României din 15-18 februarie 2024, de la Romexpo, pentru a promova destinația turistică Prahova
- tipărit broșura în limba germană pe care am distribuit-o la Târgul de turism de la Berlin, ITB Berlin , 5-7 martie 2024
- tipărit Harta turistică a Ținutului Vinului Prahova pentru a promova ruta culturală recunoscută de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului în aprilie 2024
În 2023 din sponsorizări am realizat broșuri de promovare pentru români și străini, pe care le-am distribuit la târgurile de turism interne și internaționale la care APDT Prahova a participat: