Legea Sponsorizărilor nr. 32/1994, împreună cu Codul Fiscal, permite companiilor din România să ofere sponsorizări organizaţiilor non-guvernamentale şi să beneficieze de facilități fiscale: pot folosi 20% din impozitul pe care îl plătesc către stat pentru a sponsoriza o cauză în care cred.

Valoarea sponsorizării poate fi:

  • 20% din impozitul pe profit sau 0,75% din cifra de afaceri (minimul dintre cele două) pentru companiile care sunt impozitate pe profit
  • 20% din impozitul pe venit pentru companiile care sunt impozitate pe venit (microîntreprinderi)

Pasul 1

Alegeți cauza pe care doriți să o susțineți.  

Prin simpla semnare a unui contract de sponsorizare, puteți produce o schimbare pozitivă în turismul prahovean, fără a avea un cost real.


Pasul 2

Descărcați contractul de sponsorizare și completați datele companiei, Contract sponsorizare.

Pasul 3

Tipăriți, semnați și trimiteți o copie scanată a contractului pe  office@asociatiaturismprahova.ro.

Vă mulțumim pentru generozitate!