Londra a fost pentru trei zile, capitala turismului mondial la #WTM2024, cel mai important eveniment global din industria turismului, care s-a desfășurat între 5 și 7 noiembrie la Centrul ExCeL din Londra. În acest an, turismul internațional a atins un nou record, cu 1,5 miliarde de sosiri, depășind nivelul pre-pandemic.

Regatul Unit se numără printre principalele piețe de interes pentru turismul românesc, iar prezența României la #WTM2024 din Londra subliniază acest fapt.

Peste 4000 de profesioniști din domeniul turismului, agenții de turism, touroperatori, asociații de promovare, hoteluri, transportatori și furnizori de tehnologie au fost prezenți pentru a expune cele mai inovative produse și soluții în domeniul turismului și călătoriilor. Au participat mai mult de 40.000 de vizitatori, cu o creștere de 7% față de anul precedent, în condițiile în care 2023 înregistra deja o creștere de 22% față de 2022.

Participanții au cheltuit aproximativ 71 de milioane de lire sterline pe cazare, transport și masă, ceea ce înseamnă o cheltuială medie de 352 de lire sterline pe zi. De asemenea, pentru fiecare 1000 de lire sterline cheltuite direct, sunt generate venituri indirecte de 1800 de lire sterline, conform unui raport Deloitte.

Standul României (N6-300), organizat de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, s-a remarcat în cadrul peisajului colorat al halei Europei și a beneficiat de îmbunătățiri semnificative ale funcționalității.

Standul României, bine reprezentat de cele 35 de organizații și agenți economici, este un punct de atracție important la #WTM2024, iar creșterea continuă a numărului de vizitatori la acest eveniment este un semn pozitiv al evoluției turismului românesc pe piețele internaționale.

APDT Prahova, a fost prezentă la standul României, și a dispus de un desk propriu în cadrul standului N6-300, aceeași poziție ca și anul trecut, alături de ceilalți co-expozanți.

APDT Prahova a fost reprezentată la Londra de domnul Adrian Voican, președintele APDT.  Au fost promovate următoarele tipuri de turism practicabile în Prahova: turismul de conferință, hoteluri de 4 și 3 stele cu piscine interioare și exterioare , turismul activ și de aventură , turism de sănătate , turism cultural, turismul oenologic și gastronomic, circuite.

APDT Prahova a reprezentat cu succes obiectivele turistice și operatorii de turism prahoveni la Londra. Obiectivul nostru  sa ne transformam  in Organizație județeană de management al destinației și sa ia naștere OMD-ul național.  “ Ne dorim evenimente țintite de promovare în infotripuri și workshopuri cu touroperatorii și jurnaliștii întâlniți in capitala Angliei “ a declarant domnul presedinte Adrian Voican.

APDT Prahova este un parteneriat public-privat, model de bune practici, cu funcțiuni de OMD (Organizație de Management al Destinației), înregistrată din 2008 la inițiativa ANAT. Aceasta reunește, într-un parteneriat public-privat, actori din turismul prahovean: Consiliul Județean, consilii locale, hoteluri, agenți de turism, CCI Prahova, UPG.

Destinația turistică Prahova, a fost promovată la WTM 2024 – Londra – Capitala Turismului Mondial la #WTM2024

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *